Sunday, May 15, 2011

حجازي: براي روسايي كه نمايندگانشان را به ملاقاتم فرستادند، تاسف مي‌خورم

استقلال مقابل النصر بايد هجومي‌تر بازي مي‌كرد
حجازي: براي روسايي كه نمايندگانشان را به ملاقاتم فرستادند، تاسف مي‌خورم

ب، ناصر حجازي در گفت و گو با سايت شخصي خود صحبت هاي زير را مطرح كرد 

* در مورد شرايط جسماني خود صحبت مي كنيد؟ 
در روزهاي ابتدايي بستري شدن اخير در بيمارستان كسري، وضعيت جالبي نداشتم. ضعف بينايي، قدرت تكلم نا مناسب، توان حركتي پايين و... شرايط را برايم سخت كرده بود اما با لطف پروردگار، حمايت و انرژي هاي مثبتي كه از سوي مردم دريافت مي كنم و زحمات پزشكان به مرور زمان بهتر شدم. همان طور كه قبل تر نيز گفته بودم مبارزه و تلاش خود را در شكست دادن اين بيماري خواهم داشت و از تمام توان خود در ايستادن ناصر حجازي استفاده خواهم كرد، هر چند كه راضي و تسليم اراده پروردگار هستم و در مقابل او سر تعظيم فرود خواهم آورد. 

*در دوراني كه بيمارستان بستري بوديد، افراد بسياري جهت ملاقات با شما حاضر شدند. در اين ارتباط صحبتي داريد. 
از تمام كساني كه در اين مدت به ملاقاتم آمدند تشكر مي كنم. قدرداني از آن دوستاني كه بين ما در يك رابطه متقابل انس و الفت برقرار است و حتي سپاس از عزيزاني كه بر حسب انجام مسئوليت و شرايط كاري به ديدنم آمدند اما تاسف مي خورم براي آن رئيس سازمان دولتي و آن رئيس فدراسيوني كه نمايندگان خود را جهت ملاقات با من فرستادند. نمي دانند كه من و امثال من اگر پست و سمت امروزي آنها را نداريم اما جايگاه اجتماعي به مراتب بالاتري در ميان مردم نسبت به آنها داريم. فراموش نكنيد كه پست و مقام مقطعي است و آنچه باقي مي ماند راه و رسم معرفت و مردانگي است. 

*ديدار تيم هاي استقلال و النصر را چطور ديديد؟ ديداري كه عليرغم پيروزي استقلال باعث عدم صعود اين تيم به مرحله بعد شد. 
متاسفانه استقلال از صعود به مرحله بعد باز ماند در حالي كه اين تيم توانايي حضور در دور بعدي بازي ها را داشت اما از اين توانايي به خوبي استفاده نشد. تيمي كه نياز به پيروزي با اختلاف 2 گل دارد بايد از ابتداي مسابقه چهره تهاجمي داشته باشد، افسوس كه فرصت صعود به دور بعد به سادگي از دست رفت. با اين حال اميدوارم استقلال با كسب سهميه آسيا و استفاده از تجربه هاي حاصل شده براي كادر فني، فصل بعد در ليگ و آسيا حضور مقتدرانه تري داشته باشد تا از همان ابتدا چهره يك تيم مدعي براي قهرماني را بخود بگيرد. در ضمن شنيدم از ابتداي نيمه دوم بر روي سكوها اتفاقاتي رخ داد كه باعث بر هم زدن تمركز و شور و هيجان هواداران شد كه در روند بازي تيم ما نيز بي تاثير نبوده است، از اينكه عده اي اينچنين منافع ملي را ناديده مي گيرند، فقط بايد تاسف خورد. 

* تداوم ناكامي هاي فوتبال ما در چند سال اخير با حذف استقلال و پرسپوليس پر طرفدارترين تيمه اي باشگاهي كشورمان در دور اول رقابت هاي باشگاهي آسيا كامل تر شد، ناصر حجازي آينده فوتبال ايران را چگونه مي بيند؟ 
پاسخ اين سوال را فقط در يك جمله مي گويم " حاصل عشق مترسك به كلاغ، مرگ يك مزرعه است. "

*جهت پيگيري شكايت باشگاه گسترش فولاد تبريز به فدراسيون فوتبال رفتيد، توضيح مي دهيد. 
به عنوان نماينده تام الاختيار باشگاه گسترش فولاد تبريز به فدراسيون رفتم تا پيرامون شكايت طرح شده از سوي باشگاه، پيگيري لازم را انجام دهم. با صحبت هايي كه شنيدم احساس مي كنم كه حقوق باشگاه گسترش فولاد زير پا گذاشته شده است اما اين نظر شخصي من است و قضاوت در تخصص من نيست.از اين رو اطمينان دارم مسئولين اين پرونده با نظر گرفتن پروردگار، عدالت را به بهترين شكل اجرا مي كنند تا هيچ حقي پايمال نشود. 

* و حرف پاياني. 
از اطرافيانم شنيدم در مدت زماني كه در بيمارستان بستري بودم و نياز به خون داشتم،افراد بسياري از تهران و حتي شهرهاي دور و نزديك جهت اهدا خون به بيمارستان مراجعه مي كردند، افراد بسياري با مراجعه به بيمارستان جوياي سلامتي من بودند كه بدليل شرايط جسماني ام امكان ديدار با بسياري از آنها نبود، از اين عزيزان و تمام كساني كه نگرانم بودند، به جز تشكر قادر به صحبت ديگري نيستم و آرزو مي كنم كه سلامتي شامل حال همه باشد. 

No comments:

Post a Comment