Sunday, May 15, 2011

ذوب‌آهنی‌ها به عیادت ناصر حجازی رفتند


پس از ورود به تهران؛
ذوب‌آهنی‌ها به عیادت ناصر حجازی رفتند
اعضای کادر فنی و تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن‌اصفهان شنبه‌شب به عیادت ناصر حجازی پیشکسوت فوتبال استقلال رفتند.
ب کاروان تیم فوتبال ساعت 17 عصر شنبه با پرواز ایران ایر از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به فرودگاه مهرآباد عزیمت کرده و پس از ورود به پایتخت، در هتل المپیک مستقر شدند.
طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و هماهنگی با آتیلا حجازی پسر ناصر حجازی، پس از ورود تیم ذوب‌آهن به تهران، منصور ابراهیم زاده سرمربی، علی شجاعی سرپرست، فرشید طالبی، محمد صلصالی، محمدرضا خلعتبری، شهاب گردان و ... به عیادت از ناصر حجازی رفتند.
اعضای تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در این ملاقات ضمن گفتگو با ناصر حجازی، برای دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان و سرمربی پیشین این تیم اصفهانی آرزوی سلامت و بهبود کامل کردند.
کامران شیرزادی  با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه پزشک معالج ناصر حجازی اعلام کرده است وی ساعت 20 شب باید استراحت کند، اعضای تیم فوتبال ذوب آهن بلافاصله پس از ورود به تهران و پیش از حضور در هتل المپیک به منزل دروازه‌بان پیشین تیم ملی و باشگاه استقلال رفتند.
مدیر رسانه‌ای باشگاه ذوب آهن اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: به علت فشردگی مسابقات تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ ایران، کادر فنی و بازیکنان این تیم فرصت لازم را برای اینکه زودتر به عیادت حجازی بروند را نداشتند، در نهایت از این فرصت برای حضور در منزل وی استفاده کردند.

No comments:

Post a Comment